vineri, 23 iulie 2010

Pe viata si pe moarte

Informatii
Lineage 2 cred ca este cel mai misto joc mmorpg facut vreodata, planul principal pentru acest joc este asa iti creezi un caracter(poti alege dintre Dworfi,Kamaeli,Elfi,Human's,Orc's,Dark Elf's), ti-l creezi cum vrei tu fie mystic fie warrior(Kamaeli si Dwarfi au numa-i warrior), il faci lvl mare si cumperi arme armuri si dupa faci pvp cu alti playeri.
Ideea acestui joc este de a face lvl mare sa poti face pvp cu alti playeri, dupa parere mea cea mai buna clasa de pvp este dark elf mystic--->dark wizzard---->spellhowler--->storm screamer deoarece acestie au putina viatza si putina aparare ,dar au niste skilluri care te lasa cu gura cascata.
Eu am folosit mereu pmfun ca sa imi dau seama ce trebuie sa fac pentru questurile de clasa, pe pmfun iti arata tot ce trebuie sa stii despre lineage 2 de exemplu:
-dropul la mobi
-armele/armurile
-questurile/de clasa
-skillurile
-hartile etc.
Caractere
Human:Fighter/Mystic
Elf:Fighter/Mystic
DarkElf:Fighter/Mystic
Dwarf:Fighter
Orc:Fighter/Mystic
Kamael:Fighter
Fiecare clasa au cate 3 schimbari de clasa.
Maps
World
Town's: Aden, Gludio, Giran, Oren, Dion, Talkin Village, Schuttgart, Rune Castle Town, Gludin, Dark Elf Village, Elf Village, Orc Village, Dwarf Village, Kamael Village, Floran VIllage, Goddard, Hunter's, Heine.
Catacomb / Necropolis:Omen, Apostate, Branded, Forbidden Path, Witch, Necropolis, Catacomb, Devotion, Sacrifice, Patriot's, Pilgrim's, Saint's, Worshiper's.
Ar trebui sa incercati lineage 2 deoarece este un joc de nota 10++.
Prima oara cand l-am jucat a fost alaturi de Neamtu', el mi-a aratat si mi-a explicat ce trebuie sa fac asa ca am fost morocos ca ama avut pe cineva de la care sa invat multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu